TAHNIAH PASUKAN BOLA TAMPAR DAERAH TAMPIN!

by - March 05, 2019

4 mac- Seramai 8 orang murid lelaki dan 6 orang murid perempuan dari sk londah telah dipilih untuk mewakili daerah Tampin untuk kejohanan bola tampar MSSNS 2019, pasukan lelaki bawah 12 tahun telah diundi untuk menentang dari daerah Seremban 1, Kuala Pilah dan Port Dickson, telah mengalahkan semua pasukan lain seterusnya berjaya merangkul johan kategori lelaki 12 tahun. Manakala pasukan perempuan bawah 12 tahun juga telah diundi dengan daerah Rembau, Kuala Pilah & Seremban 1 juga berjaya mengalahkan semua pasukan bertanding dan merangkul johan kategori perempuan bawah 12 tahun. Kejayaan anak2 murid dari SK Londah juga adalah hasil pengorbanan jurulatih, guru-guru dan sokongan yang amat kuat daripada ibu bapa.

Dlm kejohanan tersebut seramai 12 org mrd telah terpilih dr daerah tampin mewakili Negeri Sembilan di peringkat Kebangsaan kelak. Seramai 4 orang lelaki & 2 orang perempuan dari SK Londah.
Mereka adalah:- Muhammad Aidil bin Sani Ahmad Naufal bin Suhaimi Muhammad Hadziq Haiqal bin Mohd Amin Muhammad Huzairie bin Hamir Norizan bt Rozali Nur Fatie Farisha bt Md Hairi




















    You May Also Like

    0 comments