Persaraan Cikgu Rafdi

by - November 18, 2011

18.11.2011 (Jumaat), 22 Zulhijjah 1432H

Assalamualaikum,

Mengakhiri sesi persekolahan tahun ini, sekolah ditutup dalam suasana pilu dan sebak kerana bakal kehilangan seorang lagi guru yang berpengalaman dan senior. En Rafdi bin Ismail atau lebih dikenali sebagai pak Rafdi di kalangan rakan sejawat akan memulakan persaraan beliau saat berakhirnya tahun ini. Pemergian beliau amat di rasai bukan sahaja di kalangan guru malah murid juga turut bersedih dan menangisi pemergian beliau, apatah lagi murid yang belajar dengan beliau saban tahun setelah 9 tahun beliau berada di sekolah ini sejak tahun 2003. 

Kami berharap cikgu Rafdi masih sudi menjenguk kami tahun hadapan agar hubungan yang terjalin sekian lama tidak terputus bersama persaraan beliau. Semoga cikgu berbahagia di samping keluarga dan doa kami agar cikgu sentiasa sihat senantiasa hendaknya.


"Saya mengambil kesempatan ini kepada semua guru yang memahami saya dan memahami kesihatan saya, jadi sepanjang saya berada di sekolah ini saya mengucapkan Alhamdulilah, kerjasama yang diberikan oleh guru-guru amat menyenangi saya. Saya di kesempatan ini untuk memohon ampun dan maaf andai saya ada bergurau dengan semua guru tak kira guru yang berumur atau dengan guru yang jauh lebih muda." Petikan ucapan akhir En Rafdi bin Ismail.

You May Also Like

0 comments