SK Londah Juara Lagi

by - February 27, 2012

23.02.2012 (Khamis), 1 Rabiul Akhir 1433H

Assalamualaikum,

Pada tarikh  di atas, pasukan bola tampar Sekolah Kebangsaan Londah telah di hantar untuk pertandingan di peringkat Negeri Sembilan dengan mewakili pasukan daerah Tampin. Mereka telah berjaya sekali lagi mengulangi kejayaan tahun lalu dengan menjadi JOHAN bagi kedua-dua kategori lelaki dan perempuan sekaligus menaikkan imej SK Londah sebagai platform untuk sukan bola tampar.

~ Gambar pejuang bola tampar ke peringkat negeri 2012 ~

Pada 09.02.2012, pasukan bola tampar sekolah telah terlebih dahulu menjadi JOHAN daerah Tampin melalui pertandingan antara sekolah-sekolah daerah Tampin.

Pada pertandingan yang lain, pasukan bola jaring sekolah juga mengejutkan banyak pihak setelah berjaya menduduki tempat ke-3 dalam pertandingan antara sekolah-sekolah daerah Tampin yang telah diadakan pada 03.02.2012. Ini merupakan pencapaian terbaik pasukan bola jaring sekolah sejak bertahun dulu.

Kejayaan demi kejayaan di kecapi oleh SK Londah ketika ini dan di harapkan ianya akan berulang lagi di masa akan datang. Pertandingan yang hot dan masih ditunggu akan keputusannya bakal dilihat pada pertandingan berikutnya seperti olahraga, sepak takraw, dan bola sepak.

TAHNIAH & SYABAS buat semua peserta, jurulatih, dan juruletih yang terlibat dalam menjayakan sukan di SK Londah.

Akhir kata,

MAJULAH SUKAN UNTUK SEMUA.

You May Also Like

0 comments